6 tècniques imprescindibles per a donar a conèixer un nou producte

6 tècniques imprescindibles per a donar a conèixer un nou producte

 

 

Fira ÀPAT és una gran oportunitat per a donar a conèixer un nou producte o els productes ja existents al públic objectiu. Però només en ser-hi presents no és suficient, s’hi ha d’aplicar altres tècniques per aconseguir captar l’atenció del públic cap a un producte nou.

Us portem les 6 tècniques imprescindibles per a donar a conèixer un nou producte

1.Donar a conèixer el producte mitjançant promocions de venda

 

Tens una infinitat d’eines a la teva disposició per generar promocions de venda:

  • OFERTES ESPECIALS: mostres, cupons de descompte, reemborsaments … El teu objectiu és que provin el teu producte, així que una mostra o un cupó és una bona tècnica quan estàs segur que el teu producte ho val.
  • CONCURSOS, PREMIS I SORTEJOS: productes publicitaris o merchandising, premis a la fidelitat… A tothom li agrada rebre alguna cosa gratis i a tu t’interessa que vegin la teva marca o producte, és una molt bona combinació.
  • MOTIVACIÓ ALS VENEDORS: comissions i concursos dirigits als venedors per motivar-los

donar a conèixer un nou producte

2.Promocionar el producte en mitjans de comunicació

 

Si el teu pressupost ho permet, pots pensar a anunciar el nou producte o servei en els mitjans de comunicació tradicionals, com la televisió, la ràdio o la premsa. Els mitjans de comunicació online són una molt bona opció, ja que no cal un gran pressupost i, permet segmentar per arribar al públic al qual vols arribar.

 

3.Presentar el producte en fires o esdeveniments especialitzats

 

Congressos, fires, jornades i esdeveniments en general: cada sector té la seva fira i no pots faltar a la que se celebri al teu; és l’oportunitat perfecta per presentar el teu nou producte, fer conferències, promocionar… per aquest motiu, tan important és que tenir un estand com fer una activitat o conferència durant la fira.

 

4.Recompensar el boca a boca

 

Que millor que sentir a un client recomanar la teva empresa a un altre? És una satisfacció inexplicable. Si et fa sentir tan bé, i a més et beneficia, recompensa’l! Pensa en un programa de punts, un detall de regal, un descompte, premis per apadrinament …

 

5.Estar present en el món online

 

Una pàgina web és imprescindible: si no vols crear una pròpia de l’empresa, crea-la del nou producte o servei en qüestió. No cal dir la importància de les xarxes socials i blogs: el primer que faran els teus clients potencials serà buscar-te a internet i si no apareixes, generaràs certa desconfiança i, amb ella, un posicionament de marca no desitjat.

 

6.Establir col·laboracions amb altres empreses

 

Trobar empreses “amigues” i fer col·laboracions és una gran estratègia. Primer has de trobar companyies que s’adrecin al mateix públic al qual et dirigeixes tu i que no siguin competència, és clar. Després pensa en una campanya o acció que pugueu realitzar conjuntament, sigui una acció de màrqueting tradicional sigui de màrqueting en línia. El potencial d’una campanya d’aquest tipus és molt gran i pot ajudar-te molt a promocionar aquest nou producte. Les fires i els esdeveniments del sector són un bon lloc per a trobar empreses afines a la teva marca.

 

Ja ho sabeu, si impartiu aquestes senzilles però eficaces tècniques no fallareu!

 

Vols més? Et recomanem aquesta notícia.

No oblidis seguir-nos a Facebook, Instagram i Twitter Fira ÀPAT 2019!

fira-apat-2