Cuscús de verdures i panses

 

El cuscús és un plat molt nutritiu, conté una gran quantitat d’hidrats de carbó, que fa que el nostre cos es carregui d’energia per tot el dia. A més, conté als valors de fibra i és molt baix en grassa. Que esperes per cuinar aquest plat? Tot són beneficis!

Ingredientscuscús

– 250 g de cuscús
– 250 ml de brou de pollastre
– 1 pebrot groc
– 150 g de carbassa
– ½ carbassó
– 2 grans d’alls
– Curri
– Canyella mòlta
– Gingebre
– Comí mòlt
– Coriandre fresc
– 1 cda de margarina vegetal
– Panses
– Oli, pebre i sal



Elaboració

1. El primer que farem serà picar les verdures i l’all (és recomanable que l’all el piqueu en trossos molt petits), un cop estigui tot tallat el barrejarem.
2. Agafarem una cassola, li ficarem oli, i sofregirem les verdures.
3. Abans d’acabar de cuinar les verdures, afegirem les panses, el comí, el gingebre i la canyella.
4. Agafarem una altra cassola i escalfarem el brou de pollastre. No deixarem que bulli, quan veiem que estigui a punt el traurem del foc i afegirem el cuscús.
5. Deixarem que el cuscús s’hidrati durant aproximadament 3 minuts (recordeu tapar el pot)
6. Quan hagi passat els 3 minuts, agafem la cassola i la tornem a posar al foc amb la margarina i una mica més d’oli. Remenarem fins que la margarina es dissolgui.
7. Finalment, només quedarà barrejar el cuscús amb les verdures

i… llestos per menjar!

Vols més? Et recomanem aquesta recepta.

No oblidis etiquetar-nos a Facebook i Instagram si fas alguna recepta de Fira ÀPAT 2019!

fira-apat