Neix MultipliCat

Des de Fira Àpat i amb la col·laboració del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, van presentar el passat dijous 4 d’abril al Mercat del Ninot la iniciativa MultipliCat, una nova plataforma per impulsar el consum del producte de proximitat al consumidor final.

 

Un projecte recolzat per les institucions

La presentació de MultipliCat va ser recolzada per:

multiplicat

  • El departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.
  • El departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya
  • El Departament de comerç de la Generalitat de Catalunya
  • La Diputació de Barcelona (Programa Parc a Taula)
  • L’Ajuntament de Barcelona
  • L’Institut Català de la Cuina
  • L’Agrupament de Botiguers i Comerciants de Catalunya
  • La Fundació institut català de la cuina i la cultura gastronómica
  • L’Institut de Mercats Municipals de Barcelona
  • La Federació Intercomarcal d’Hosteleria i Restauració
  • El Gremi de Restauració de Barcelona
  • El JARC
  • Mercabarna

MultipliCat: l’impuls dels productes de proximitat

Durant la trobada, Josep Garcia, director de Fira Àpat comentava: Els aliments de proximitat són qualitat, tradició, sostenibilitat i economia. Però sobretot, són un sentiment, un sentiment per les coses ben fetes, un sentiment per la terra i un sentiment pel futur. I només els sentiments tenen la capacitat de moure grans coses. Movem els sentiments i aconseguirem futur”. Més tard afegia “Estar al directori MultipliCat és tenir un segell de garantia de cara als consumidors finals. Certificant la proximitat dels productes del negoci”.
multiplicat_01

 

En la web del multiplicat es podran trobar diferents recursos, entre ells, un directori de botigues i restaurants de tota Catalunya, sensibilitzats i amb actitud proactiva als productes de proximitat. Amb aquest, els consumidors finals podran trobar aquelles localitzacions amb productes de proximitat catalans.
Des de Fira Àpat volem donar suport a la difusió dels productes de proximitat i fer que, els consumidors catalans coneguin de primera mà les característiques i els beneficis d’aquest. Per això, la iniciativa va ser impulsada per Fira Àpat, la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, i s’implica el Tercer Congrés Català de la Cuina, emmarcat en l’eix de debat 1.3. Cuina Producte i Identitat, i en l’eix 4. El coneixement culinari a Catalunya amb eixos 4.1. Qualitat del producte agroalimentari i el 4.8. Cuiner/a i el producte una nova aliança.

 

 

Si vols conèixer més sobre MultipliCat entra al seu web.

Vols més? Et recomanem aquesta notícia.

No oblidis seguir-nos a Facebook i Instagram Fira ÀPAT 2019!

 

fira-apat